Bebilito benim olma zamanıma daha var ama aşılar toplatıldığı için doktoruma sormuştum. O da : “Hangi sebeple aşıların toplatıldığıyla ilgili bize net bir açıklama yapılmadı. Zaten bebeğin gelişimiyle alakalı bir aşı değil. Ben zorunlu tutmuyorum. İstersen vurulmayabilirsin. “ dedi. Ben vurulmayı düşünmüyorum. Aşı karşıtı değilim vurulana da saygı duyarım. Bu konuda en doğru bilgiyi doktorunuz verir doktorunuza danışın derim.