Kgns Hayırlısı ile buraya kadar geldik İnşallah bebeklerimize sağlıklı şekilde kavuşmak nasip olur. Hem bebeklerimize hem annelere sağlık diliyorum 🥰🥰🥰
Hamideersin Kgns hazırlıklar bitti bı tek beşik kurulacak onuda 2 buçuk yaşında bı oğlum daha var belki kıskanır içine binmeye çalışır diye son dakika kurmayı düşünüyoruz