Boylu0104
Selam kızlar oğlum olucak allah nasip ederse 2 isim koymak istiyorum güney ismini kesin koyucam ama yanına bir isim bulamadım henüz kadir güney düşünüyorum ama bilemedim önerilerinizi bekliyorum lütfen
Gulsunoyku
Boylu0104 güney tek başına güzel
Hnd77
Bizim erkek olsaydı eşim uraz ben güney istiyordum Güney Uraz olacaktı ama kızımız olacak inşallah ☺️🙏🏻
Boylu0104
Evet bende tek basına begeniyorum ama birde kurandan bi isim olsun istiyorum yanına 😊