Annonnimmmss Kızlar merhaba 8+2 günlük hamileyim ve ara ara kasık ağrım ve gaz sıkışmam oluyor normal mi ? Birde hapşırdığım ya da öksürdügüm zaman kasıklarıma iğne batıyormuş gibi oluyor bu durum bebeğe zarar verir mi sizce ?
Busrayasin2351 Annonnimmmss gayet normal ilk haftalar benimde başıma gelmişti kanama olmadığı sürece korkulacak bir şey yok 😊
bademli_puding gygy1234 ben 16 ya giricem yarın benim hala oluyo yada ani hareketlerde falan kramp girer gibi bi ağrı oluyo geçiyo hemen normal mi acaba bu haftalarda da
gygy1234 bademli_puding canım rahim yavaş yavaş kendini açıyor ya normal yani kaslarda falan esneme oluyor bunlar hep olur yani bende de oluyor du Korkulacak bişy yok