Merhabalar hayırlı günler diliyorum herkese. Ben 17+1 günlük hamileyim. Doktora normalde bu haftaya kadar 2 haftada 1 gidiyordum neredeyse. Ama 15.haftadan itibaren doktorum 22.haftada gel detaylı ultrasona bakalım dedi. Ama son kontrolde kesede sıvı azlığı olduğunu söyleyince korkularım zaten vardı daha da çoğaldı. Hergün hastaneye gitmek istiyorum iyi olduğunu duymak için. Sürekli görmek istiyorum nasıl, içerde napıyor diye. Özelde paket aldım oraya gidersem paket hakkımdan düşer diye evime 2 otobüs uzaklıktaki devlete gidiyorum geçen hafta cuma gittim birde bugün gittim. Doktorlar da baştan savma konuşuyor şunu yap su iç felan demedi. Baktı ve yaşıyor dedi. Benim gibi korkan anneler var mı aceba? Birde sizde sürekli görmek istiyor musunuz ben mi abartıyorum?