Bilinmiyoreeee9292 Selam kızlar 7+5 haftalık hamileyim ve canım 2 gündür sürekli dondurma yemek istiyor dün gece saat 3 de dondurma yedim bitince sinirleniyorum şimdi yine yedim bilmiyorum normal mi
1Mavimavi Bilinmiyoreeee9292 ilk gebeliğimde öyleydim Hergün 1 kutu bitirirdim Kışın ortasında falan Ama aşırı kilo aldırıyor o dondurma İnsanın elinde değil biliyorum ama engellemeye çalış kendini 🌺
bademli_puding Bilinmiyoreeee9292 yaa bende çok istiyorum ama öksürüğüm yeni geçti yemeğe korkuyorum yine öksürürüm diye
Bilinmiyoreeee9292 1Mavimavi evet kilo aldırıyor ama elimde değil resmen dondurma bitince sinirleniyorum eşim sen salak mısın kızım diyor🤣🤣
Bilinmiyoreeee9292 bademli_puding ye gitsin kız bende gribim valla ama gece 3 de bile yedim kalktım da 🤣
Gizemmisler Hasta olmamaya dikkat et canım onun dışında ye bişey olmaz ara ara belirli şeyler istiyo insanın canı sonra geçiyor zaten
Bilinmiyoreeee9292 Gizemmisler biraz gribim basliycak gibi canım ama elimde değil valla Bi oturuşta 5 tane yerim gibi 🤣
bademli_puding Bilinmiyoreeee9292 kız bir hafta boyunca öksürmekten uyuyamayınca korkudan yiyemiyorum 😂😂
Bilinmiyoreeee9292 bademli_puding ooo öksürük fena ya bende hapşırmaya başladım yine yiycek oldum eşim ağzıma etti bağırdı gözümün önünde çöpe attı valla bak 🥴🥴🥴🥴
bademli_puding Bilinmiyoreeee9292 ayy kıyamam öylede zor ama senin bebişin iyiliği için dayanmaya çalış