Kızlar perşembe günü sezeryana giricem geçen hafta grip oldum öyle yatak döşek yatmadım gripten öyle boğaz ağrım vs yok anestezi doktoruna dedim bişry demedi geçmek üzere olduğu için ama ben korktum herkes öksürme grip olma diyip durdu aniden sezeryanada alınabilirdim bu durumda bi farkı var mı hasta iken sezeryana alınan var mı