Ebrulicee 18 haftalık hamileyim grip olmaktan korkuyorum. Grip aşısı olup kendimi koruyan anneler varsa yardımcı olur musunuz? Bebeğe zararı var mı bu aşının. Fiyatının 250 tl olduğunu öğrendim