Kızlar benim 7 gün adetim gecikti dün sabah 3 tane test yaptım hiç beklemedim bile anında çift çizgi çıktı. Dün Dr gittim kan verdim bugün sonuç çıktı HCG değerim 1050. 2-3 haftalık diyor Dr. Yani bu 2-3 hafta için yüksek Bi değer değil miii?? Bu arada almanyada yaşıyorum, sonraki randevum haftaya pazartesi 😐 nasıl bekliycem ben 😥