Kızlar merhaba 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım tokluk 164 çıktı yüksek çıkınca tekrarlattı doktorum 100 grlık. Bunda da değerlerim sınırın altında çıktı açlık 92 1.saat 149 2. Saat 89 3. Saat 70 şimdi benim gebelik şekerim yok demek mi bu ? Doktorumla henüz görüşemedim bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.