Slm kızlar gebeliğimin 30. haftasındayım,yaklaşık 15 gündür öksürük ve burun tıkanıklığı ile uğraşırken,dün biranda tat ve koku kaybım oldu ve covid testim pozitif çıktı,dr sadece parol tb önerdi,bebek hareketlerini kontrol etmem gerektiğini ve ateş,solunum sıkıntısı olursa göğüs hastalıklarına gitmem gerektiğini söyledi,çok tedirginim😔aranızda gebeliğinde covid olan var mı?Neler yaptınız,dr nuz neler önerdi,paylaşırsanız çok sevinirim🙏