Frht-cnss Kızlar hamileliğimin başından (16.haftadayım )🤭 beri ara ara canım çok çiğ köfte ister daha önce iki kere yedim dün gece rüyamda gene yiyordum sizler yiyor musunuz her yediğimde tedirgin oluyorum da
Hallerimvarbenim Frht-cnss Ben normalde de çok severdim zaten ama gebelikte bir kere yedim dersimi aldım mideni mahveder canım bence yeme sen bilirsin yinede
hayalperest2310 Frht-cnss canım her çektiğinde yiyorum 😂😂😂şu an bile aldım yiyecm etsiz zaten ne zararı olacak ki
Frht-cnss denizarenmom bulgurla salçalı tabi ki zararlı değil evde yapılan her şeyi yiyorum ama onların bekleme süresi varya bakteri üretir mi acaba diye düşünmüştüm
ArvenMom Frht-cnss haftada bir çok kez çoğu zaman da eşim yapar zararı yok hamilelik hastalık değil abartılmadığı sürece sorun olmuyo
Mucize-m1 2 kez yedim etsiz olduğu sürece sıkıntı olmuyor diye biliyorum sadece acılığı biraz mide yakıyor