Ervaaa As06 bende 38 haftalıgım dediğin gibi her seferinde farklı bir doktor bakıyor bende cerrahpaşa ya gidiyorum sezeryan olcam bende ams halen gün almadım haftaya gidecem bakalım n3 zamana gün vercekler bende riskli gruba girdiğimden gidiyorum devlete
Ozge1008 As06 aynı doktoru bulup randevu alıyorum ama gittiğimde doktor ameliyatta yada başka bi yerde olduğu için yerinde farklı doktor oluyo. Malesef devlet hastanesinde böyle bi sorun var🤷🏻♀️
seyma281015 Aynı doktoru bulmak çok zor Zaten devlette. Bulsan bile doğumda yine kim denk gelirse şans işi resmen daha önce hiç görmediğin yüzleri görüyosun Doğumda
Merwe60 Bende öyle yaptım çünkü yapacak başka bişeyim yoktu yeni taşındıgm bi yer devletteki doktorlarla ilgili de hiç bi bilgim yoktu öyle yaptım ve suan doğum konusunda da endiselerim var devlet hastaneleriyle ilgili kötü şeyler söylüyor çünku burda yaşayanlar 😢
Poncikk As06 ben zübeydeye gidiyorum sen doktoruna gittiğinde sana kontrol günü vermesi lazım sende bundan sonra randevu almadan gitmen lazım kontrole gider gibi
deletedmom301 Aynı bende öyle yapiyodum ilk baslarda. Ama şuan bi tanesine gidiyorum sürekli. Geç alınıyor randevu ama sabit bi doktorum olsun istedim. Doğuma da girer insallah
Gizemsongul Bende hamileligimin basindan beri devlete gidiyorum ama ilk gunden beri hep ayni doktoruma gidiyorum. Randevuyuda MHRSnin internet sayfasindan aliyorum hangi gune istersem o gune rahatlikla alabiliyorum tek dilegimin dogumdada doktorumun yanimda olmasi ❤
deletedmom301 Poncikk değişiyor. Ilk zamanlar ayda bir gel diyodu. Bazen 2 hafta sonra gel dedi. Şimdi ankara'ya sevketti sonuçları görmek istiyorum hemen gel dedi. Durumuna göre degisir. Ama hamilelik ilerledikce muayene sıklığı artar
deletedmom301 Poncikk sadece söylüyor doktor. Sistem de felan bisey yapmiyo. Randevusuz da muayene etmiyo doktorlar