Meltems53 Denizqqqq 13 gün çok uzun bir süre olsaydı çıkardı diye düşünüyorum. Başka bir sebebi vardır bence.
Semihaoyku Denizqqqq yanlıs cıkma yokturda emin degılsen bır tane daha al yap test gec dollenme olmuş ise daha gec cıkıyor kan verın o kesın sonuc benım 37 gunluk gecıkmem var 2 kez kan verdım negatıf cıktı sımdıde ıkıncı adetım geldı 7 gun gectı dun sabah test yaptım negatif cıktı haftaya salı gıtcem doktora randevum var 2 gundur de goguslerım falan agrıyo adet olcam sanırım
Shdylmz Denizqqqq benimde reglimden 11 gün geçmişti iki adet kaset test yapmıştım hatta farklı günlerde ikiside negatif çıkmıştı kan verdim pozitifti, hemen ümitsizliğe kapılmayın, geç döllenmeden kaynaklı olabiliyor, siz en iyisi kan verin.☺️🙏🏼
Haticee68 Denizqqqq benim de aynı canım 14 gün gecikmem vardı geçen hafta doktora gitmiştim degerim 1.2 çıkmıştı gitmeden de test yapmıştım evde negatifti bugün tekrar yaptım pozitif çıktı 2 gün sonra kan vercem varsa eger çıkar kanda diye düşünüyorum bu sabah 2 dak için de çıktı [https://www.hizliresim.com/9vztswn buda carsiya gidip geldim bu şekilde de koyulasmis https://www.hizliresim.com/4z6d5as