2022bebeki Dilek1507 Yüksek 2. Trimester için 2.5 alti olmasi gerekiyor . Bebek sinir sistemi için en gerekli hormonlardan ihmal etmeyin
femme Dilek1507 cok cok yuksek degıl normalınde ama gebelıkte doktorlar 2,5 de sabıt tutmak ıstıyorlar, dahılıyeye cok vakıt kaybetmeden randevu alırsanız ılac yazıyorlar , düşüyor. endıselenmeyın 🌸