Bende gitmeyi düşünüp araştırdım hatta burda post bile açtım nasıl bilgisi olan var mıdır diye olumlu şeyleri görünce umutlandım ama lakin şuan dayım orda yatıyor özel oda kiralamak için 1hafta beklediler öyle bi yoğunluk var doğumun da 2gün en fazla yatış olduğunu düşünürsek özel oda kiralayabilmek şansa kalmış artık çok şanslı olan biri için evet mümkün diyebiliriz veee en önemlisi bugün ziyarete gittik hasta yanında kalan yengem enfeksiyon kaptı odasını kendi paspaslıyormuş ona rağmen temiz değil eğer hijyen sizin için önemliyse bu da bi dezavantaj ve eskiden belli saatler vardı giren çıkan kontrol edilirdi sürekli şuan yoğunluktan olmalı ki öyle bi durum da söz konusu değilmiş