ilkbebegimm Kızlar 37+6 dayız rahim duvarı incelmiş dedi çatı muayenesinde böyle durum yaşayıp ne zaman doğuran var acaba
ilkbebegimm 2022bebeki aynen canım açıklık bi parmak dedi rahim duvarı incelmiş kafasını güzel baskı yapıyor dedi ama gelen giden yok 😊
2022bebeki ilkbebegimm Ah ne güzel doğum yakin o zaman🥲vajinal muayenem 38 de olacak benim ama açıklık da sancim da yok maalesef. Perine masaji yapamiyorsaniz da oturduğunuz yerden kegel egzersizi yapabilirsiniz 🐣
ilkbebegimm 2022bebeki kız bende 37+6 dayım ama yatarken artık kasıklarımdan dönemiyorum sağlıcakla kucağıma almak istiyorum artık zorluyor
Bonjouratous 2022bebeki Kegel egzersizi tam tersi vajen bölgesini sıkılaştırır. Oranın rahatlamaya gevşemeye ihtiyacı var doğumda. Kegel egzersizi doğumdan sonra yapılmalı.
2022bebeki ilkbebegimm Aa benim doktorum karşı çatı muayenesine ama klinikteki diğer doktorla gizlice yapacağız 🥲🙈 kasiklar beni de zorluyor ya kanala girmiştir inşallah. Rabbim yardımcımız olsun🐣
ilkbebegimm 2022bebeki erkek Dr olunca yapmıyor ama bayan olunca valla gayet gir çık yapıyor lekelenme de olmuştu ben onu nisan sandm ama çati muayenesinden sonra oluyormus
2022bebeki ilkbebegimm Evet doktorum erkek🤣 Evet muayeneden sonra lekelenme çok normal sümüksü oluyormuş nişan biraz daha
2022bebeki Bonjouratous Dün eğitimde dinlediklerimi aktardim belki de ben yanlış anladm hemen arastiriyorum teşekkürler🥲
ilkbebegimm 2022bebeki aynen bendede kahverengi tarz da oldu da tecrübe yok ki her gördüğümü ona yoruyom 😅😅
2022bebeki ilkbebegimm Ay benim de yok her şeyi sanciya, doğuma yoruyorm ama maalesef 🤣. Saglikla gelsinler inşallah 🐣