Bugün keseyi görmeye gittik şükür gördük şuanda boş 2 yada 3 hagtalık çünkü 15 gün sonra yine gidicem fakat ultasonda ortada bir çizgi gördük ve doktor dedi rahimde yapışıklık var diye😔😔😔 çok canım sıkkın yaşayanlar varsa ne olur yazın ben yoksa iki bebeğimide bundan mı kaybettim ki?? 14 yaşında bir kızım var sonra kızım 6 aylıkken kürtaj oldum 14 yıl sonra 8 haftalık bebeğimin kalbi durdu yine kürtaj oldum en son haziranda kimyasal gebelik yaşadım şimdi evladımı kaybetmek istemiyorum sağ yumurtalıkta yerleşmiş yeri çok iyi dedi ama yumurtalık rezervin çok iyi olmaz bir daha hamilr kalırsın korkma dedi çok moralim bozuk