Betuel_123 Selam kızlar. 36. haftadayım ve birkaç gündür tokluk hissi yaşıyorum. Mide bulantım yok. Bu haftaya kadar İştahım gayet iyiydi. Şu aralar yemek yemek aklıma gelmiyor. Benimle aynı durumda olan var mı çok merak ettim?
2022bebeki Betuel_123 Gebeliğin başından beri çilem iştahsızlık. 12 den önce kahvalti dahi edemiyorum🥲37+2 haftam
Nuraysss Betuel_123 ben 34+3 teyim bir haftadir aclik hissim yok ama benim bulantilarimda oluyor, cok cok acikmissam birazcik hissediuorm herhalde acktm die 😅
Hilaynur Kızlar konuyla alakasız ama 36. Haftada gaz sıkıntısı yaşıyormusunuz özellikle akşamlaro çok fazla gaz sorunu yaşıyorm buna ek genitalime birden çok feci bi agrı giriyo sırt agrısı bunlar gündüz olmuyor genelde akşam saatlerinde oluyo yaşayan varmı