Ysn losyon yerine daha doğal şeyler kullanmayı istediğim için set halinde almadm ben. Sadece mustela şampuanı aldım. Uygun evet o marka dediğim gbi uzun süre gitmez. Kısa vadede karlı ama uzun vadede tekrar aynı parayı vermeniz gerekir sadece onu diyorum 😊