Sevgi2023 Merhaba hanimlr 39haftamdayim 10dk biroluyor agrilarm ama aciklik falan yok bu böyle ne kadar sürer?böyle olan varmi?? Lütfen bilgilernizi yaziniz açiklik olmazsa ne yapiliyor ??
2bebeannesiii Sevgi2023 Ben hiç dk tutmadım ama doğumdan 1 hafta öncesinde ağrılar kasılmalar başlamıştı özellikle geceleri oluyodu .