Seyma_erkan27 Görümcemin 3 yıldır olmuyor du. Sağlık ocağına kan verdi, gebelik çıktı ama ultrason da çıkmadı anlayanlar bir baksanız varmı
Limonzeytin Seyma_erkan27 kanda gebelk olması için 5 in üstünde çıkması lazım sizin sonuç 0.3 yani negatf. Ayrıca ultrasonda gebelkler 1500 ve üzeri değer olnca görünür. Hayrlısı olsn
busrabrbr Seyma_erkan27 ama bu sonuca göre gebelik yok 0.38 çıkmış 5 ten küçük ben mi yanlış anladım acaba
femme Seyma_erkan27 bu degere gore gebelık yok , once kanda yukselmesı lazım ultrasonda görunmesı ıcın
Kahyaasena Seyma_erkan27 kanda belli olur da kese gec çıkar mis ya belkide daha cok Ufak die die düşünüyorum
Anasibalasi Deger dusuk oldugu icin gozukmemistir bi haftaya kalmaz allahin izniyle gozukur canim cok kucuk daha cunku allah saglicakla kucagina almayi nasip etsin tebrik ederim 🙏🏻
Seyma_erkan27 Özel doktora gitti gebelik var ama ultrason da çıkmadı demiş tekrar kan istedi.oyuzden tekrar verecek
myangelson Seyma_erkan27 1 bile çıkmamış gebelik yok ki nasıl pozitif denmiş en düşük 5 olduğu zaman gebelik sayılıyor genelde
cansualtikulac Kuzum bak benim değerim 128 çıktı keseyi göremiyorum bu değerle bile 2 hafta beklicem benim geçen ay 1.20 ydi gebelik yoktu sonucu negatif görümcenin