Ozgee123 Ozgee123 birde kaç haftada bir muayene oluyorsunuz -Muayeneler kaçıncı haftadan sonra sıklaşıyor
Anasibalasi Ozgee123 bide ben 12 haftam bitcek yarin nasipse bundan sonra 15 gunde bir gel dedi doktor
twofruits Ozgee123 ilk hamileliğimde nst ye 32. Haftadan itibaren başladım muayeneye de o zamana kadar ayda bir gittim sonra iki haftada birdi galiba son ay her hafta çağırdı şimdi 15 haftalık hamileyim ayda bir gidiyorum henüz
hunilimom Ozgee123 3 hafta da bir.gittim hep 35 de nst başlandı ondan somra 2 hafta 38 den sonra hafta da 2 kez