Sağlık ocağından 19.haftada tetanoz aşısı için arayacaklarını söylemişlerdi fakat aramadılar bugün 19+4 oldum ben aradım aşı yok elimizde geldiğinde arayacağız 35.haftaya kadar vurunabilirsiniz zaten sıkıntı yok dediler 🤷🏻♀️ aynı durumu yaşayan var mı?