Panioku Arkadaşlar merhaba bana yardımcı olursanız çok sevinirim ben 31 Aralık’ta yumurtlama gördüm 1 Ocak’ta çatlama gördüm hiçbir belirtim yok ama içim içimi yiyor sizce gebelik testini ne zaman yapmalıyım geçen ay 20 Aralık’ta adet oldum
guzelanne01_ Panioku 2 gebeliğim canım bide korunmayı bırakınca Regl düzensizleşti 40 gün 50 günde bir olur oldum dedim yine geçikmiştir hiç aklıma gelmedi Hatta gene yapmazdımda arkadaşım var haberi yoktu sen dedi hamilesin kirpiklerin top top öyle diyince yaptım🙈