hayaldi22 kizlar nasipse bir kizim olacagini ogrendim ve isimde kararsisizim aklimda 3 isimm var Arya, melisa, Mira sizce hangisi daha guzel oglumunda ismi emir❤️🥰🙉
Minikmucizelere hayaldi22 ben melis ismini seviyorum ama emir ile mira daha hoş duruyor🙂mira ismide güzel yani