Merhaba bir yakınım için size danışmak istedim. Arkadaşımon 3 kez başarısız tüp bebek demesi geçmişi var. Doktoru çok olumlu görüyor ve tutunmasına anlam veremiyor. 2 tüpü de alınmış durumda böyle bir süreçten geçen tüp bebeği olumlu ilerleyen varsa aranızda süreçlerinizi paylaşıp destek olurmuşsunuz ? 🙏🏻