Esra___ ya öyle valla ilk bebeğim nasip olursa simdi böyleysem düşünemiyorum dogdugunu🙄 aslında bu kadar korkmamın sebebi bizim blogun dış cephesi yapıldı iki aydır camlar leş gibiydi iki gün önce camları sildim o beni ürkütüyor. sonrasında hareket ediyordu ama bugün etmedi uyandıgımdan beri iki defa pıt pt oldu ama gaz mı hareket mi emin olamadım. Bi de sabah eşimi işe gönderirken böyle içimde kötü bir his vardı ilk defa oldu ama eşime bişey olcak hissiydi cok şükür bişeyi yok onunda bebişimde iyiyse inşallah rahatlıcam🙏🏻