Esraliiii Es_Vera telaffuzu zor bu isimlerin hüma belki yanına baska isim veya tek daha iyi eger bu üçünde kararsızsanız hüma
gulsencoskun 2.5 ay önce kızım doğdu, Vera ismini koyduk 🥰 ikinci olarak da Parla ismi çok güzel bence 🥰❤️