Zeyzeyp
Hipp markasının maması güzel , iki haftada benim bebeğim 750gr aldı ve gelişimi çok güzel gidiyor dedi doktorumuz
Bende anne sütü mama devam ediyorum , bebeğim prematüre doğdu
Tavsiye ettiğim mama hem organik hemde anne sütüne en yakın mama o . Gaz problemi de yaşamıyoruz