Byz55 bende kramplar için başladım magnezyuma sabah akşam alıyorum 27 deyiz ama bu iki gündür belim kopuyo oturamıyorum da hep yatabilecek biri degilim ruhum daralıyo zaman geçtikçe sanırım şikayetlerimiz çogalıcak 😓 allah hayırlısıyla soglıkla doğurmayı nasip etsin çabucak geçsin gitsin bu dönemler😞🙏🏻