Esra-50 Kızlar doğum öncesi çalışamaz raporu aldım ben 26 Aralıkta başlandı bunun ödemesi nasıl yansıyor aylık mı yoksa doğum yapınca mı alan olduysa bilgi verebilir mi
Sirkelimon Esra-50 26 aralıktan doğuruncaya kadar olan doğurduktan sonra, geri kalanlar da rapor bittikten sonra yatacak