Beyazeller Pek belli olmayan ince göbek kıllarım, gebe kaldıktan sonra uzamaya gittikçe rengi koyulaşmaya başladı 🥲Aynı durumda olan var mı ? Doktor alma dedi ama kötü görünüyor .Siz ne yapıyorsunuz?
Niidos Beyazeller evett öyle oldu benim de 🤭 hatta benim göbek çizgim yamuk çıktı 😂😂 doğumdan sonra düzeliyormuş kıllar görmeyiver ❤️ ben gögüslerimden çok şikayetçiyim. Kapkara oldu, olmayan ucu kocaman çıktı Allahım diyoruk bunlar benim olamaz ne zaman normale dönecek memelerim 🥲😂😂
busragundogan3437 Beyazeller benimde öyle ya banada alma doğumdan sonra dökülür dedi kocaman erkek kıl gibi
Hilaynur Niidos dönmüyo 😂😂 anca emzirmeyi bırakınca falan rengi biraz açılıyo şuankine göre vücud degişimlerini göze aldık artık 😂
Beyazeller Niidos ya o zaman çoğu kişide çıkıyor🙃 benimde göğüslerim çok hassas oldu uçları özellikle 😬dökülüyor dedi doktor doğumdan sonra bana güneş kremi sür dedi bilmiyorum hiç dökülecek gibi durmuyorlar 🥲
Beyazeller Asyabuse doktor alma dökülür dedi doğumdan sonra bilmiyorum o yüzden almıyorum sonra uğraşamam bi de orayla 😒 daha kalınlaşır
Asyabuse Kuzuletta ağdayla alırsan alışık değilsen canın acır. Ben jiletle alıyorum. Bi de doğumdan sonra dökülüyormuş alınmadığı taktirde o yüzden almayın diyorlar
_almirasmom Beyazeller ben sarısın olmama ragmen benımde koyulastı her ay tuy dokucu yada agdayla alıyorum bebege zararı yok canım doktor lazer hariç ıstedın seyle al dedı
Hilaynur _almirasmom ağda daha iyi olur tüy dökücü dahada sertleştirip kalın çıkmasına sebep olur benmde var şuan hafifden son hafta agdayşa aldırcam inşallah 🙏🏻