Betulakarr anneoluyorum101 izmir özel ekol hastanesi sadık sözdinler cok cok memnunum yorumlarına bakarsanız anlarsınız ☺️
yenibirannis Öncelikle hayırlı olsun🙏Egepol hastanesi Bülent Turgut ay mükemmel ve babacan çok iyi naif kibar ilgili bı Dr şiddetle tavsiye ederim🤗
Tqceks anneoluyorum101 ben yaptırmadım ama eşim keşke en baştan yaptırsaydık dedi. Gittiğiniz hastaneye de bağlı ama benim gittiğim hastanede muayene ücretine ve doğuma cüzi bir miktar ödeniyor dendi. Muayeneye 15 tl ödüyorlardı mesela ama doğumu bilmiyorum. Araştırın bence avantajlı olduğunu düşünüyorum
anneoluyorum101 Tqceks hamile olduktan sonra da yapılabiliyormş galiba öyle bi pakette varmış birde siz ne kadar ödüyorsnz muayeneye
Tqceks anneoluyorum101 ne zaman oluyor bilmiyorum o yüzden yanlış bilgi vermek istemem. Ama eşimin dediğine göre oluyormuş. Sada hastanesi Mete beye gidiyorum