Didoun Niye sevemeyesin canım. Her bebek öyle farklı oluyor ki.. bende 3. Ye hamileyim. 4,5 yaş, 1,5 yaş ve şimdi 32 haftalık hamileyim. 3. Kazayla oldu Başta çok ağladım ama şimdi de sağlıkla gelsin diyorum. Hevesle bekliyorum 😍 Ne annem ne kayınvalidem ikisi de yakınımda değil uzaktalar. Şimdiye kadar 2 sine yettim yetmeye çalıştım illaki eksiklerim vardır tabi.. Evelallah buna da yeterim.
Allah kolaylık verir inşallah hiç kafana takma 😘