cemre- Bsraaltnay Zofer ilacı bağımlılık yapıyormuş diye duydum. Ben de kullanmaktan vazgeçtim . Ben de 3 ayda 5 kilo verdim.
Bsraaltnay cemre- zoferi bırakırken zorlandım açıkcası emedur aldım çok kötü olursam Bunu içicem diye şartladım kendimi sonrasında mide bulantılarımda hafifledi bende bırakmış oldum.
Zuhal60 cemre- bende de baştan beri var canım. Özellikle tatlı meyve veya tatli şeyler yediğimde oluyor. 19. haftadayım. Ben ekşi yeşil elma yediğim zaman ya da naneli şeker tükettiğim zaman geçiyor sende deneyebilirsin
cemre- Zuhal60 şuan Yanımda ekşi elma var birazdan yiyeceğim bakalım , naneli şekeri de denerim artık
SOBAHAR cemre- benimki de 20. Haftaya kadar sürdü canim. Ne yesem fayda etmiyordu. Meyveli sakız biraz ıyi geliyodu
cemre- SOBAHAR sakız başta biraz işe yarıyordu ama şimdi o da ağzımda acılaşıyor ben 13+3 oldum demek ki daha çekeceğim var
ftmnrt ağızdaki tat bozuklugu-acılık benim ilk gebelik belirtimdi 14 haftaya giricez hala gecmedi malesef. ilk zaman yedigim seyler de acı gelirdi simdi yerken normal-ki bulantıdan dolayı cok az sey yiyebiliyorum- yedikten sonra midemden ağzıma dogru acılık cıkıyo
Nurylcndag cemre- bende geçmedi canım 31. Hafta bitmek üzere ama hala var,genelde sabah ve geceleri var gün içinde pek yok
cemre- Nurylcndag Allah yardımcınız olsun siz baya çekmişsiniz inşallah biz de siz de kurtulursunuz bu dertten. Zaten bulantıya alışmıştım çekiyordum bi şekilde. Acılaşmayla uğraşırken şimdi de baş ağrıları başladı gerçekten zor