Essraanil merhaba, iyi geçti çok şükür. Toparlanmaya çalışıyorum. Bebeklerim de iyi 2540 ve 2750 olarak doğdular. Biraz hızlı nefes alıyolardı kuvözde oksijen desteği aldılar hala kuvözdeler ama çok iyiler. Oksijen desteği filan kesilmiş gözlemliyolar şu an. Ben bu sabah çıkacağım hastaneden bebikleri pazartesi alacağız inşallah