Tupbebegimm1 hayir canm rahatliyorsun bile zaten estrofemi neden hukdr uzun kullandirdiklarini anlamis degilim, kalp atisi duyulduktan sonra birakilmasi gerekirmis ama bazi merkezler benmkide dahil devam etmemi istemisti bn etmedim o ayri siskinlik filan azaliyor daha rahat ediceksin