Mrve19 ben ilk çocuğumda çok içtim doktor sıkıntı yok içebilirsiniz demişti hatta Avrupada vs böyle şeyler söylemiyoruz gibi bişiler demişti ya da ünlü bir doktordan dinlemiştim yalan olmasın. Ama alakası var mıdır bilmiyorum da oğlum çok düşük kilolu doğdu 38+0 da 2.5 kilo doğdu belki bağlantısı vardır bilemiyorum ama aklınızda bulunsun ben ona bağlamıştım🤷🏻♀️