Naznaz Can'ım bende oluyor arada bende kalbim de sorun var diue korkuırum ama gaz CIkıyor sonra ağzımdan 😀 Bir rahatlıyorum . Gazdan diue düşünüyorum yA da soguk algınlığı , ceyran da Kalmaktan da olur . Vicks al sırtına sürdür sonra havlu ütüle sıcacık koy . İnşallah iyi gelir öyle uyu ❤❤