Forumcu Arkadaşlar transferin 9.gunu ovitrelle in yarısını vurdum ondan 2 gün sonra da kan verdim Beta hcg 52 çıktı ovitrelle hcg yi ne kadar yükseltir bilgisi olan var mı?
Novamomy Forumcu normalde transfer sonrası ovitrella iğnesi hcg yükseltmek için kullanıyor sahte yükseklik ve normal de bu iğnenin transfer sonrası kullanılması yasal değil bunu araştır bence
Hnd3535 Forumcu bunu yapan bir kaç dktor biliyorum size de yakancı pozitiflik yaşatmak için yapılmış bence olmamış doktorunuz kim
2ikizbebek_2 Forumcu merhaba forumu çok önceden açmışsınız bu süreçte sonucunuz ne çıktı ve değerinizin iğneden etkilenip etkilenmediğini öğrene bildiniz mi ben de sizin gibi dokuzuncu gün iğne vurulup onuncu gün test yaptigimda değerim 105 çıkmıştı evet bu iğne de beta oranı yüksek ama biz zaten yarısını vuruyoruz ve doktorum bana bunun bebeğin tutulması için olduğunu söyledi ve bunu başka formlarda söyleyen çok arkadaş var arkadaşlar genelde değer yükseltmek için filan diye söylemişler ama değeri 20 30 yükseltiyormuş yani sizin değerinize tamamen yükselt Miyor sonuçta Zaten hiçbir doktor ilk yapılan kan testi için bir karar vermiyor ikinci bir kan testini mutlaka istiyorlar çünkü düşme ya da yükselme var mı diye artık ona göre bir yol çiziliyor umarım görüp dönüş yaparsınız
Tazeanneee52 xbebegimx aynen burda bir arkadaş vardı o iğneden 12. Günde kan vermiş yüksek çıkınca hamileyim diye sevinmişti sonra düşüş yaşamış çok üzüldüm daha 2 gün önce post açmıştı oda
Novamomy Forumcu ovitrella vücutta beta hcg hormonu salgılatıyor rahim kalınlaştırmak ıcın estrofem tarzı rahim kalınlastırıcı ilaçlar verılıyo doktoru suçlamak ıstemem ama genellikle başarı oranını yükseltmek ıcın vermıs olabılır iyice araştır başka doktorlardan fikir almalısın
Sinemce__ Böyle seylerde mi yapılıyor ya çok üzücü nasil duygularimizla oynanıyor zaten zor bi süreç 😔 ben de önümüzdeki ay transfer olacam etkilendim ,Allah vicdan versin öyle doktorlara
Forumcu Evet tamamen iğnenin etkisiymis bugün tekrar test verdim değerim düşmüş sizin doktorunuzda size transferden sonra önerirse sakın kabul etmeyin tamamen hayal kırıklığı yaşadım…
Forumcu 2ikizbebek_2 mesajınızı yeni görüyorum maalesef negatif oldu sonradan yani iğnenin etkisiymiş, sonrasında başka doktorlarla iletişime geçtiğimde bu iğnenin transferden sonra yapılmadığını söylediler. Ben birde özelde yaptırmıştım paramız çöp oldu