Serkansemacit Kızlar 37 ci haftaya girdim beden temizliği için kuaföre gittim sizce bir daha gitmeme gerek duyarmiyim siz nasıl yaptınız içimden hep 38 39 haftada dogururum gibi geliyor 😂bir daha gitmeme gerek olurmu 😁
2022bebeki Serkansemacit Nstde sanci durumuma bakiyorum hep erteliyorum tüylerim de çıkamamak da israrci🤣 37. Haftamdayim 38 e falan ertledin mecburi
Kahyaasena Serkansemacit ağda bi sorun yapmaz degilmi bende gitmek istiyorum aslında ama çok utanıyorum
Serkansemacit 2022bebeki desenize böyle giderse gerek kalmaz bir daha temizlemeye ne yalan söyleyim herşey çok pahalı olunca bir daha gidesim gelmiyor 🤭🤣
2022bebeki Serkansemacit her gittiğimde farklı ücret ödüyorum cidden en son isyan ettim doğuran kadar 4 kere zam geldi bizim maaşlara sadece bir kere🤣 Tüylerimiz de akilli herhalde durumu bilip çıkmıyor
Serkansemacit Kahyaasena ben baştan beri yapıyorum hiç sorun olmaz banada öyle demişlerdi ama hiç sorun yok hatta gittiğim kuaför hamileler gelip ağda yapıp doğuma gidiyorlar kim demisse uydurmuş sonuçta içeriye bir etkisi olmuyor ☺️ama son iki keredir çok ağrı oluyor oda hassaslastigim için
Serkansemacit 2022bebeki evet ya bu kadar sıklıkta yapılmaz ki zam biraz soluklanmak lazım nefes alalim