SeydaYvz Ben mama almamıştım sezeyan sonrası sütüm geldi hemen ama oğlum yoğun bakıma alınmıştı solunumdan dolayı. Çıktıktan sonra ilk Bebelac denedim gaz yaptı, Aptamil ve Aptamil conformil de aynı ni şekilde. Sonra SMA optipro başladım 7 buçuk ayına kadar. Şimdi tekrar Bebelac kullanıyorum. Bence doğum zamanı gelmezse yakın eczaneden alın boşuna almayın belki gerek kalmaz