Hilaynur Elifmstf bence aynı yerden yaptırın bende çyle yaptırcam sonçta farklı biyerden kesilmesi tekrar farklı bölgenin hislerinn gitmesi falan bence aynı yer daha mantıklı aynı yerden olcagı için çokta acıyacagınj düşünmüyorum
Elifmstf Hilaynur ayni yerden yapiyomus doktor canim estetik dikis yaptigini dedi yapistirma yapiyomus
Elifmstf ikicocuklubiranne sordum simdi doktordan geldim canim ayni yerden yapiyorum dedi icim rahat etti
Mavilimorcicek Elifmstf nasip olursa 2.sezaryenimi olucam doktorum aynı yerden açıyoruz bi tık daha ağrılı olabilir ilk sezaryenine göre dedi
ikicocuklubiranne Mavilimorcicek moralinizi yüksek tutun. 2. Sezaryenimde çok çabuk ayaklandım. 1 haftada neredeyse tamamen toparladım. Allah güç veriyor. İyi düşünün iyi olsun 🤲🏻
Elifmstf Mavilimorcicek agrili da olsa sonrasinda o iz hep bedenimizde kalicak o yuzden onu da dusunuyorum ama doktora sordum ayni yerden dedi o da
AngelKalkan Elifmstf bebeğiniz eğer yakın senelerdeyse Farklı yerden , arada zaman farkı varsa aynı yerden diye biliyorum
Elifmstf AngelKalkan iki dogumum arasi 20 ay olacak ayni yerden kesi yaptigini dedi bugun bende onu merak ediyodum neye gore farkli yaptiklarini zamana gore yapiyosalar benimki cok mu az oluyoki iki dogum arasi