denizers markası falan farketmez ve israil ürünü olması da çok önemli değil. Sorun şu ki ülkemiz maalesef hiçbir şeyi üretemiyor, hammaddeler bizim elimizde değil, eneejide dışa bağımlıyız ( en basitinden tekstilde kullanılan tela bile çinden geliyor) Toprağımız yanlış tarım uygulamalarından yeterli vitamin ve minerallere sahip değil, ormanlarımızı yıkıp betonlaştırıyor sonra da organik ürün arıyoruz. Markası farketmeksizin çamaşır suyu zararlı bir kimyasaldır, eger kullanmadan tahat edemeyenler varsa 1-2 damlası bile hijyen sağlar. Pedlerde ve bebek bezlerinin hemen hepsinde zararlı kimyasallar var bunun yerine yıkanabilir çocuk bezi ve yıkanabilir kadın bağları var. Yanlış anlamayın kendinizce bilinçlendirmek için post açmışsınız ama inanın ülkemizde bu vb. sorunların çoğu toplumsal bilinç ile çözülebilecek şeyler bu da ancak araştırmak ve okumak ile oluyor. Şu forumda ara butonu olmasına ragmen grip - kanama vs gibi yüzlerce aynı konuda post açılıyor,çünkü okumaya üşeniyor sırf bize cevap verilsin istiyoruz. Tüketim toplumu olduğumuz ve üretmediğimiz için bu haldeyiz...