ceeeeeeeee Kızlaaaar selaam gebeliğimde 18+5 haftadayım saçımı boyatmayı düşünüyorum. Doktor organik boyayla boyatabilirsin dedi saçını boyatan var mı varsa hangi marka boya en az kimyasal olam hangisi ???
Aleynaerayy22 ceeeeeeeee ben boyattım 20. Haftadayken saçlarımın rengi çok bozulmuştu artık psikolojik olarak çökmüştüm 🫤 banada organik boyayla boyayabilirsin demişti doktorum ama paletteyle açık havada balkonda boyadım ben kokusunu fln en az aldım
1erkekkannesiiii ceeeeeeeee doktorum izin vermemişti bana. Boyada doğal diye bir şey yoktur hepsi kimyasal direkt bebeğe gidiyor demişti. 9 ay bitiyor boyamadım hala emzirme dönemi de bitsin öyle boyatcam beyazlarım horon tepiyor ama olsun 😁