Miracleee benimde belirtilerim var dün adetime 6 gün varken test yaptım negatifti adetimin geçmesini bekliyorum aslında belirtilerim var ama nedense adet olacağım gibi hissediyorum çok dua ediyorum bu ay sağlınla bebeğimin haberini alayım diye, inşAllah bir mucize olur adetim geçer ve öğrenirim bebeğimi 🤲🏻❤️ Hepimiz öğreniriz inşAllah bata son 5 gün kaldı