Semiha_erdem0 benim 2. Hamileliğim de kalpte parlaklık, delik var etrafı şu toplamış dediler. Hamileyken Fetal eko çekildi. Çeken doktor bir şey yok bazen kemiklerin felan gölgesi düşüyor dedi. Çok şükür şimdi 3 yaşında bir sorun yok sıkıntı yapıp bebişinizi de sıkıntıya sokmayın iyi olur inşaAllah 🙏😇