Papatyaa06 Kızlar ben suan 25 haftalık hamileyim normalde hep özele gidiyorum muayenelere ama dogum anında sancım geldiğinde mesela şehir hastanesine gitsem doguma oluyormu öyle başına gelen varmı yada o tarafa da sürekli gitmem lazım muayeneye?
HD1- Papatyaa06 özele gidiyorsunuz diye sizi doğurtmayacaklar diye bisey yok😃. Ben devlet özel karışık gidiyorum, bakalım o gun geldiğinde nerde Doğum olucak. Zaten devlet hastanesine ilk defa gitseniz nereye takiplisiniz diye sorar sadece😃
AyFa1608 Papatyaa06 doğurmanın eşiğine gelcen sancın falan olcak almıycaklarmı mecbur alırlar😅 acilden gidersen bakmak zorundalar bence. Ama ondan önce gidip ben burda doğum yapmak istiyorum vs muhabbeti olursa bazen takipli olduğun yere git diyip bakmıyolar