Kubras4 aynı bende öyleyim tüm tonık serum krem ne varsa hepsını rafa kaldrdım.Ara ara da sıvılce cıkarıyorum malesef.Deodorant olarak sıveno roll on aldım onu kullanıyorum.onun dısında yüzüme saf gülsuyu sıkıyorum ve cok nadir cream.co nemlendiricisini sürüyorum vegan bi ürün.Herkes cogu şeyi kullanıyo ama bende cekınıyorum ne olur ne olmaz diye artık doğumdan bi süre sonra full bakıma almayı düşünüyorum kendimi 😃